fredag 27. januar 2017

Mer Klompelompe - sikksakk skjørt

I høst strikket jeg sikksakk skjørt fra Klompelompe til datteren. Hun bruker mye skjørt når hun er på skolen i England, så det er greit å ha et som varmer litt også i den kaldeste tiden.

Jeg har brukt garnet Merino extrafine fra Drops.

Blitzen gjorde nok fargen lysere enn den egentlig er, både Mariusjakken og skjørtet er nok mer marineblå.

 Litt blidere :-)

Så ble det ett til i grått, det ble strikket til niesen som går på skolen sammen med datteren.
Skjørtet fikk hun i julegave.


Jeg kunne egentlig tenkt meg et slikt skjørt selv også, men jeg gadd ikke strikke flere på rappen .. kanskje det blir senere :-)

2 kommentarer:

  1. Kledelig skjørt og veldig fint til kofta! Jeg har ett selv, men har faktisk ikke brukt det i vinter. Det er godt å gå med og varmer en kjølig dag. Kjekt med strikkaskjørt i England for begge jentene vil jeg tro.

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)